– формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
– охорона і захист прав та інтересів дітей;
– вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
– вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
– створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
– організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
– попередження конфліктів в учнівських колективах;
– допомога у професійному самовизначенні;
– орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
– профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;
– взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.