Дистанційне навчання

Українська
мова

Українська
література

Завдання(вчитель Городашина Ю.Л.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgSPQZEQB-BwhQn17

Завдання(вчитель Городашина Ю.Л.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgSJ0KvPFu0uVIWra

вчитель Кочура Н.М.

  • с. 109
  • впр. 6(с.110),
  • впр. 7(с.111), включаючи перегляд експрес-уроку
  •  

 

вчитель Кочура Н.М.

За підручником О. Авраменка

  • 37-38(с. 113),
  • впр. 2-3(с.144),
  • впр. 5(с. 115),
  • впр. 6(експрес-урок на you tube),
  • впр. 7(с.116)

 

вчитель Філатова О.Д.

1.За підручником О. Авраменка прочитати параграфи 37-38.

Уживання великої літери і письмово у зошиті виконати завдання 2 , 3;,5 на с.114-116

 вчитель Лящук О.М.

Виконати до 08січня 11.00

  1. Повторення вивченого
  • а)join.naurok.ua
  • б)код доступу 9959950
  • в)ввести своє прізвище та ім’я
  1. Тестова контрольна робота «Просте ускладнене речення»
  • а)join.naurok.ua
  • б)код доступу 5790500
  •       в)ввести своє прізвище та ім’я
  1. Безсполучникове складне речення. Пунктограми в БСР
  • а)join.naurok.ua
  • б)код доступу 8332314
  •       в)ввести своє прізвище та ім’я

Нагадую про участь в олімпіаді з української мови та л-ри!!!

 

вчитель Філатова О.Д.

Завдання 

https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBgUZdIbJnLEzvdy1u

 

Завдання(вчитель Городашина Ю.Л.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgSRZBM0HeCS1fCpz

Завдання (вчитель Городашина Ю.Л.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgSFtbToE6s-4p9tE

виконати до 5.02 до 11.00

Вчитель Лящук О.М.

І.Карпенко-Карий «Сто тисяч»

  1. naurok.ua
  2. код доступу 5778934
  3. ввести своє прізвище та ім’я
  4. І.Карпенко-Карий «Сто тисяч». Засоби сатиричного змалювання

а)join.naurok.ua

б)код доступу 3422833

в)ввести своє прізвище та ім’я

  1. Українська драматургія другої половини 19ст. Театр корифеїв

а)join.naurok.ua

б)код доступу 4596536

в)ввести своє прізвище та ім’я

Нагадую про участь в олімпіаді та надсилання Д.з. з української мови на мою ел.пошту.

вчитель Кочура Н.М.

1. Прочитати роман “Чорна рада”, переглянути художній фільм за однойменною назвою.
2.Зареєстрованим учням виконати завдання Інтернет олімпіади.

виконати до 7.02 до 11.00 (Вчитель Лящук О.М.)

  1. М.Гоголь. Повість «Тарас Бульба»

а)join.naurok.ua

б)код доступу 8986220

в)ввести своє прізвище та ім’я

 

  1. «Тарас Бульба». Підсумковий тест

 

а)join.naurok.ua

б)код доступу 8832335

в)ввести своє прізвище та ім’я

  1. Впізнайте героя за повістю М.Гоголя «Тарас Бульба»

а)join.naurok.ua

б)код доступу 965206

в)ввести своє прізвище та ім’я

 

Нагадую про участь в олімпіаді та надсилання Д.з. з української мови на мою ел.пошту.

вчитель Кочура Н.М.

О. Кобилянська – документальний фільм на YouTobe.

“Valse melancolique” – прочитати, переглянути екранізацію твору.

“Impromtu phantasie” – прочитати.

1.Створити психологічні портрети героїнь твору “Меланхолійний вальс” (із використанням цитат)- птсьмово.
2.Прочитати роман М.Кідрука “Не озирайся і мовчи”.
3.Зареєстрованим учням виконати завдання Інтернет олімпіади.  

 

вчитель Філатова О.Д.

Завдання

https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBgUUCYvPcColzL5l2

 вчитель Лящук О.М.

Виконати до 08січня 11.00

  1. Повторення вивченого
  • а)join.naurok.ua
  • б)код доступу 9959950
  • в)ввести своє прізвище та ім’я
  1. Тестова контрольна робота «Просте ускладнене речення»
  • а)join.naurok.ua
  • б)код доступу 5790500
  •       в)ввести своє прізвище та ім’я
  1. Безсполучникове складне речення. Пунктограми в БСР
  • а)join.naurok.ua
  • б)код доступу 8332314
  •       в)ввести своє прізвище та ім’я

Нагадую про участь в олімпіаді з української мови та л-ри!!!

 

вчитель Філатова О.Д.

Завдання

https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBgUcrpH8YPVEH64yl

Зарубіжна література

Математика

Алгебра

§5 п. 25, 26 повторити, №26.13, 26.16, п. 27 №27.1, 27.3, 27.5, 27.8, п. 28 №28.3, 28.5, 28.8, 28.16, 28.18 (надати на пошту до 08.02. включно)

§5 п. 28 №28.22, 28.24, 28.26, 28.28, 28.30, п. 29 №29.4, 29.6, 29.12, 29.13, 29.20, 29.22 (надати на пошту до 14.02. включно)

Навчальні відео до тем:

https://www.youtube.com/watch?v=LdyLaeGNS8M&list=PLeb-UxVXmUb5LsqnLgHXDa0cQV9bUekkN

Геометрія

§4 п. 17 повторити, п. 18 №18.4, 18.8, 18.15, 18.17, 18.19, 18.22, 18.23, 18.28, 18.33, 18.37, 18.38, 18.43 (надати на пошту до 08.02. включно)

§4 п. 21 № 21.1, 21.2, 21.5, 21.7, 21.12, 21.13, 21.18, 21.19 (надати на пошту до 14.02. включно) + завдання у GIOS

Навчальні відео до теми:

https://www.youtube.com/watch?v=8Zcs_wPj1hw

https://www.youtube.com/watch?v=X4TORl2bq2c

У листі із розв’язанням ОБОВ’ЯЗКОВО має  бути прізвище, ім’я, клас! 

Пошта для зв’язку dramaretskaya.m@gmail.com

Алгебра

§2 п. 12 №379, 381, 382, 383, 387, 389, 391, 393, 395, 397, 399, 401, 405 (надати на пошту до 08.02. включно)

§2 п. 13 №426, 427, 428, 431, 434, п 14 №443, 446, 453 (надати на пошту до 14.02. включно) + завдання у GIOS

Навчальні відео до тем:

https://www.youtube.com/watch?v=X4BdmNP5lqg&list=PLeb-UxVXmUb7W5Zn7jwHetIXmsJ5Ilh7m&index=7

https://www.youtube.com/watch?v=m7loxlMqkqk&list=PLeb-UxVXmUb7W5Zn7jwHetIXmsJ5Ilh7m&index=8

https://www.youtube.com/watch?v=Kt88fVmu0-s&list=PLeb-UxVXmUb7W5Zn7jwHetIXmsJ5Ilh7m&index=9

Геометрія

§2 п.12 повторити, п. 13 №449, 452, 453, 455, 463, 467, 469, 471 (надати на пошту до 08.02. включно)

§2 п. 13 №474, 475, 479, п. 14 №489, 490, 491, 494, 496 (надати на пошту до 14.02. включно) + завдання у GIOS

Навчальні відео до теми:

https://www.youtube.com/watch?v=8Zcs_wPj1hw

https://www.youtube.com/watch?v=X4TORl2bq2c

У листі із розв’язанням ОБОВ’ЯЗКОВО має  бути прізвище, ім’я, клас!

Пошта для зв’язку dramaretskaya.m@gmail.com

Алгебра

§2 п. 11 повторити №11.30, 11.33, 11.35, 11.37, 11.39, 11.46, с.109 №1, с.110 №1,2 (надати на пошту до 08.02. включно)

с.114 №3, п.12 №12.2, 12.3, 12.4, 12.6 (надати на пошту до 14.02. включно) + завдання у GIOS

Навчальні відео до тем:

https://www.youtube.com/watch?v=iaYw9AYjBE4&list=PLeb-UxVXmUb5LsqnLgHXDa0cQV9bUekkN&index=11

https://www.youtube.com/watch?v=pOm23W-uT3w&list=PLeb-UxVXmUb5LsqnLgHXDa0cQV9bUekkN&index=12

https://www.youtube.com/watch?v=R4DdTe5_YiA&list=PLeb-UxVXmUb5LsqnLgHXDa0cQV9bUekkN&index=13

Геометрія

§1 п. 2 повторити №2.8, 2.10, 2.13, 2.18, 2.26, 2.29, 2.33, 2.38 (надати на пошту до 08.02. включно)

п. 3 №3.1, 3.2, 3.5, 3.7, 3.87, 3.10, 3.14, 3.16 (надати на пошту до 14.02. включно)  + завдання у GIOS

ДПА Частина1 і 2 вар. 3-10 Частина 3 вар. 2-10

Навчальні відео до тем:

https://www.youtube.com/watch?v=KLWe7-Kne30

https://www.youtube.com/watch?v=tfc35SyY0w8&t=6s

У листі із розв’язанням ОБОВ’ЯЗКОВО має  бути прізвище, ім’я, клас! Пошта для зв’язку dramaretskaya.m@gmail.com

 

Алгебра

Тригонометричні рівняння, нерівності.

Системи тригонометричних рівнянь.

https://youtu.be/NsYkUjbN4Wo

https://youtu.be/DrYNN4loIfE

https://youtu.be/IiBOIgb7uHI

https://youtu.be/VQIR9OjbFEU

Геометрія.

Ортогональна проекція многокутника.

Декартові координати в просторі.

https://youtu.be/Hgr8C6QGaP4

https://youtu.be/-FWtWPTg0To

завдання з алгебри та геометрії

https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBhDJWsXCUbOULEFSx

Навчальні відео з математики.youtube com.ЗНО Математика.

 Алгебра.

Первісна.Невизначений інтеграл.

 https://youtu.be/KONdl84iwwI

Геометрія.

Комбінації геометричних фігур з кулею.

https://youtu.be/TmalK1fVVww

Алгебра

§2 п. 9, 10 повторити п. 11 № 11.1, 11.3, 11.5, 11.7, 11.8, 11.10, с. 67 №1-18 (надати на пошту до 14.02. включно)

Навчальні відео до теми:

https://www.youtube.com/watch?v=KONdl84iwwI&list=PLGi7Trchx5z_jrl3jHA_ukuSr4W8wPZ2r&index=64

https://www.youtube.com/watch?v=JqqWfAHU02c&list=PLGi7Trchx5z_jrl3jHA_ukuSr4W8wPZ2r&index=65

https://www.youtube.com/watch?v=OYVmvJeikBo&list=PLGi7Trchx5z_jrl3jHA_ukuSr4W8wPZ2r&index=66

        Геометрія

§6 п. 22 №22.26, 22.27, 22.28, 22.32, 22.33, 22.37, 22.41, 22.42, 22.45 (надати на пошту до 08.02. включно)

п. 23 №23.4, 23.5, 23.7, 23.9, 23.12, 23.14, 23.16, 23.25, 23.27 (надати на пошту до 14.02. включно)

Навчальні відео до теми:

https://www.youtube.com/watch?v=gRRndfQjADQ&list=PLfRwJIu1ef75A6tM5EUQOlQWb3jnM9Wqt

У листі із розв’язанням ОБОВ’ЯЗКОВО має  бути прізвище, ім’я, клас! Пошта для зв’язку dramaretskaya.m@gmail.com

Історія

  • Нові підручники (автор Гісен)
    • §14 – читати, переказувати, виконати завдання № 11 у зошиті
    • §15 – читати, переказувати, завдання №8, 9 (тези – зошит)
  • Старі підручники (автор Смолін)
    • §20 – читати, переказувати, завдання №19(зошит)
    • §21 – читати, переказувати, завдання №13
    • §22 – читати, переказувати, завдання №23

 Історія України(читати, переказувати)

  • §12 – читати, переказувати;
  • §13 – виконати завдання №13 
  • §14 – завдання №11(письмово)
  • §15 – завдання №15

10-А клас Історія Інтегрований курс

Повторити параграфи 41-43 підручника

Опрацювати параграфи 34, 44-45.

На основі опрацьованих параграфів, та за допомогою додаткових матеріалів, зробити порівняльну характеристику у вигляді таблиці за темою: “Встановлення тоталітарних режимів у Європі: спільне та відмінне”

Де необхідно порівняти процес приходу до влади та особливості внутрішньої та зовнішньої політики Італійських фашистів та Німецьких нацистів.

Обсяг: довільний

На додаткову оцінку можна приготувати презентацію: Тоталітарні ідеології та мистецтво.

  • §45 – читати, переказувати, завдання №4 (зошит)
  • §46 – читати, переказувати, завдання №8
  • §47- читати, переказувати, завдання після параграфу (1-10)
  • §48 – читати, переказувати, завдання після параграфу – усно
  • §49 – читати, переказувати, завдання – усно

10-В клас Всесвітня Історія

Повторити параграфи 12-14 підручника

Опрацювати параграфи 15-21.

На основі опрацьованих параграфів, та за допомогою додаткових

 матеріалів,  зробити порівняльну характеристику у вигляді таблиці

 за темою: “Встановлення тоталітарних режимів у Європі: спільне  та відмінне”

Де необхідно порівняти процес приходу до влади та особливості ідеології, внутрішньої та зовнішньої політики Італійських фашистів, Німецьких нацистів та Радянських більшовиків.

У висновку записати, в чому все ж таки сутність тоталітаризму

Обсяг: довільний

На додаткову оцінку можна приготувати презентацію:  Тоталітарні ідеології та мистецтво.

Для підготовки можна використати наступні статті:

http://ekmair.ukma.edu.ua/bitstream/handle/123456789/9365/Levytskyi_Kontseptsii_fashyzmu.pdf?sequence=1&isAllowed=y

http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/24533/1/5-21-26.pdf

http://history.org.ua/JournALL/xxx/xxx_2011_16/17.pdf

11-А 11-Б Історія. Інтегрований курс.

Опрацювати Розділ 5 підручника.

  1. На основі поданого матеріалу знайти та записати поняття:

(Перебудова, гласність, нове мислення, прискорення, парад сувернітетів.)

  1. Створити логічний ланцюжок Передумови – Причини – Завдання – Етапи Перебудови в СРСР. Кожен з пунктів записати та охарактеризувати.
  2. Письмово дайте обгрунтовану відповідь на питання: “Чи можна вважати, що Україна та українці були авангардом перебудови в СРСР, чим можна пояснити високу політичну активність українців під час перебудови?

https://www.youtube.com/watch?v=ERwFSH7FJ5U

https://www.youtube.com/watch?v=AiV5WrEVNcQ

 – Відеоматеріали для підготовки

  1. Дописати есе/твір-роздум з історії України

Застій – як доба великих надій та розчарувань

Опрацювати параграфи 33-38 підручника з історії України

  1. На основі поданого матеріалу знайти та записати поняття:

(Перебудова, гласність, нове мислення, прискорення, парад сувернітетів.)

  1. Створити логічний ланцюжок “Передумови – Причини – Завдання – Етапи Перебудови в СРСР”. Кожен з пунктів записати та охарактеризувати.
  2. Письмово дайте обгрунтовану відповідь на питання: “Чи можна вважати, що Україна та українці були авангардом перебудови в СРСР”, чим можна пояснити високу політичну активність українців під час перебудови?

https://www.youtube.com/watch?v=ERwFSH7FJ5U 

https://www.youtube.com/watch?v=AiV5WrEVNcQ

Відеоматеріали для підготовки

  1. На додаткову оцінку, приготувати презентацію про одного з діячів перебудови (М. Горбачов, І. Драч, В. Чорновіл, тощо)

Фізика

Тема: «Тиск. Сила тиску. Тиск твердих тіл, рідин і газів. Закон Паскаля.»

  1. §22-23
  2. виконати вправу 22,23.
  3. Пройти тести «На Урок»
  4. Переглянути відео: Тиск твердих тіл, рідин і газів https://www.youtube.com/watch?v=ww4V4mwiG_k

Вивчити §18-§21 Завдання для самоперевірки ст. 148-149 – письмово.

Тема: «Електричний опір. Залежність опору металів від температури.»

  1. Повторити §39,40
  2. §47,48
  3. Виконати вправу 18
  4. Переглянути відео: Залежність опору металів від температури https://www.youtube.com/watch?v=AxkSa1E6SQ0

Тема: «Електричний струм. Дії електричного струму. Джерела струму. Сила струму.»

  1. §23-27
  2. Виконати вправу 27
  3. Переглянути відео: Дія електричного струму https://www.youtube.com/watch?v=R1i1__sW_6g

§37-§42. Вправа 21 (1-5). Перевір себе ст. 190-191.

Зробити конспект §24-§27.

Тема: «Елементи теорії відносності»

  1. §24-25
  2. Пройти тести «На Урок»
  3. Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=s8t7mO4nDnk

Тема: «Температура. Температурні шкали. Рівняння стану ідеального газу. Ізопроцеси»

  1. Повторити § 26-28
  2. §29-30
  3. Виконати вправу 30(1,2)
  4. Переглянути відео: «Температура» https://www.youtube.com/watch?v=gfvbakIJqKE
  5. Переглянути відео: Ізопроцеси https://www.youtube.com/watch?v=nxilCMD4dG8

Зробити конспект §28-§30.

Енергопостачання

8 А,Б,В

Тема 9, 10.

English

Завдання (вчитель Лубенець Л.М.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgxpxDVQGohCPNAOf

Завдання(вчитель Ткаченко О. В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBg23XuJAYWNSfFOAC

Завдання(вчитель Ткаченко О. В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBg23XuJAYWNSfFOAC

Завдання(вчитель Ткаченко О. В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBg23XuJAYWNSfFOAC

завдання(вчитель Онацька І.В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBbB0v6nbnhYyGO2s

завдання(вчитель Падалка А.Г.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBbB0v6nbnhYyGO2s

 

завдання(вчитель Онацька І.В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBbB0v6nbnhYyGO2s

завдання(вчитель Падалка А.Г.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBbB0v6nbnhYyGO2s

Завдання(вчитель Онацька І.В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBa36wlR4ZvtxAs_Q

Завдання(вчитель Падалка А.Г.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBa36wlR4ZvtxAs_Q

Завдання(вчитель Онацька І.В)  https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBbu0TUQ5IFLcEOH0

Завдання(вчитель Лубенець Л.М.) https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgxxwsRgbiueFpRCI

Завдання(вчитель Ткаченко О. В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBg2uMVYYzgYeNei86

Завдання(вчитель Падалка А.Г.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBg2uMVYYzgYeNei86

Завдання(вчитель Ткаченко О. В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBg2uMVYYzgYeNei86

Завдання(вчитель Падалка А.Г.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBg2uMVYYzgYeNei86

Завдання(вчитель Ткаченко О. В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBg2zpm_Av4s8mGocw

Завдання(вчитель Падалка А.Г.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBg2zpm_Av4s8mGocw

Завдання(вчитель Онацька І.В)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBbX4j0I9cdo4QD

Завдання(вчитель Лубенець Л.М.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgxtXFULOKAWNPYqy

завдання(вчитель Ткаченко О.В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhCu62nWHicrcFIV-

завдання(вчитель Падалка А.Г.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhCu62nWHicrcFIV-

завдання(вчитель Ткаченко О.В.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhCu62nWHicrcFIV-

завдання(вчитель Падалка А.Г.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhCu62nWHicrcFIV-

Завдання(вчитель Онацька І.В)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgzrGhLP18G-i3q5j

Завдання вчитель (Лубенець Л.М.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgxhY6BuW5UOTU5E6

Біологія

завдання

параграфи 27-30 повторити.

Виконати Проект-презентація . Описати вид ссавців за планом:

Систематичне положення, особливості будови тіла, поведінка, значення в природі і для людини.

завдання

параграфи 27-30 повторити.

Виконати Проект-презентація . Описати вид ссавців за планом:

Систематичне положення, особливості будови тіла, поведінка, значення в природі і для людини.

Хімія

завдання

Самостійне опрацювання  http://0112201423021975.blogspot.com/p/8.html

 Виконати проект презентація на тему: Кислоти, луги солі в природі.

Географія

Економіка

Інформатика

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgV70yAgNtetVvonE

вчитель Ярмольська О.О.(ІІ група)

  1. Виконати вправу ( скріншот надіслати вчителю)
  2. ТЕСТ    (скріншот)
  3. Опрацювати п.22. стор.163-170
  4. Виконати завдання за підручником стор 170

               Зробити таблицю за зразком мал.22.13

Завдання надіслати до 08.02 на stesha379@gmail.com

  1. Опрацювати презентацію     
  2. Виконати завдання    орнамент.gif 
Завдання надіслати до 14.02 на stesha379@gmail.com

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgV70yAgNtetVvonE

вчитель Ярмольська О.О.(ІІ група)

  1. Виконати вправу ( скріншот надіслати вчителю)
  2. ТЕСТ    (скріншот)
  3. Опрацювати п.22. стор.163-170
  4. Виконати завдання за підручником стор 170

               Зробити таблицю за зразком мал.22.13

Завдання надіслати до 08.02 на stesha379@gmail.com

  1. Опрацювати презентацію     
  2. Виконати завдання    орнамент.gif 
Завдання надіслати до 14.02 на stesha379@gmail.com

вчитель Табанець І.В.(І група)

  1. Виконати вправу ( скріншот надіслати вчителю)
  2. ТЕСТ    (скріншот)
  3. Опрацювати п.22. стор.163-170
  4. Виконати завдання за підручником стор 170

               Зробити таблицю за зразком мал.22.13

Завдання надіслати до 08.02 на irakcml@gmail.com

  1. Опрацювати презентацію     
  2. Виконати завдання    орнамент.gif 
Завдання надіслати до 14.02 на irakcml@gmail.com

 

вчитель Ярмольська О.О.(ІІ група)

  1. Виконати вправу ( скріншот надіслати вчителю)
  2. ТЕСТ    (скріншот)
  3. Опрацювати п.22. стор.163-170
  4. Виконати завдання за підручником стор 170

               Зробити таблицю за зразком мал.22.13

Завдання надіслати до 08.02 на stesha379@gmail.com

  1. Опрацювати презентацію     
  2. Виконати завдання    орнамент.gif 
Завдання надіслати до 14.02 на stesha379@gmail.com

завдання для I групи (вчитель Ярмольська О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhCIK01al5LnqgJZF 

завдання для ІI групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgWBtLgqIw5xtyG6L

 

вчитель Табанець І.В.

Урок 1-4(навчання під час карантину)

за підручником: п.7 стор. 50-60(опрацювати теоретичний матеріал)

Виконати :

  1. Вправа 2 стор.51(за підручником) Файл  Історія . Назвати Газета_прізвище
  2. Завдання 1 .Файл назвати Списки_прізвище
  3. Завдання 2: створити таблицю за зразком, назвати Розклад_прізвище

Завдання 1-3 здати до 08.02.2020. 

Результати надіслати на e-mail: irakcml@gmail.com

4. Вправа 6 стор.60(за підручником). Назвати Формули_прізвище

5. Завдання 1 Робота з таблицями

Завдання 4- 5 здати до 14.02.2020

Результати надіслати на e-mail: irakcml@gmail.com

Перегляньте відео:

 

Завдання для II групи (вчитель Ярмольська О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhACeL7MNzIxxpLjg

Презентація “Текстові дані” та вправи 1-2 виконати до  08.02.2020

Таблиці в текстових документах, практичні завдання_ Таблиця виконати до 14.02.2020

Результати надсилати на e-mail stesha379@gmail.com

вчитель Табанець І.В.

Урок 1-4(навчання під час карантину)

за підручником: п.7 стор. 50-60(опрацювати теоретичний матеріал)

Виконати :

  1. Вправа 2 стор.51(за підручником) Файл  Історія . Назвати Газета_прізвище
  2. Завдання 1 .Файл назвати Списки_прізвище
  3. Завдання 2: створити таблицю за зразком, назвати Розклад_прізвище

Завдання 1-3 здати до 08.02.2020. 

Результати надіслати на e-mail: irakcml@gmail.com

4. Вправа 6 стор.60(за підручником). Назвати Формули_прізвище

5. Завдання 1 Робота з таблицями

Завдання 4- 5 здати до 14.02.2020

Результати надіслати на e-mail: irakcml@gmail.com

Перегляньте відео:

Завдання для II групи (вчитель Ярмольська О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhACeL7MNzIxxpLjg

Презентація “Текстові дані” та вправи 1-2 виконати до  08.02.2020

Таблиці в текстових документах, практичні завдання_ Таблиця виконати до 14.02.2020

Результати надсилати на e-mail stesha379@gmail.com

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgV03v8z37VsKWIoX

завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)

1. Завдання 1. Візуальне оформлення бази даних. Використання панелі інструментів (якщо ви не зберегли БД”Ветлікарня” вам необхідно її створити знову інструкція БД_Ветлікарня) 
Виконану роботу надіслати на irakcml@gmail.com до 08.02.2020

2. Завдання 2 : створити БД “Відеотека”

Виконану роботу надіслати на irakcml@gmail.com до 11.02.2020

3. Завдання 3: Створити базу даних БД_Клас 

Виконану роботу надіслати на irakcml@gmail.com до 14.02.2020

завдання для І групи(вчитель Ярмольська О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhAOIOSGTM6tbNKdH

завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)

1. Завдання 1. Візуальне оформлення бази даних. Використання панелі інструментів (якщо ви не зберегли БД”Ветлікарня” вам необхідно її створити знову інструкція БД_Ветлікарня) 
Виконану роботу надіслати на irakcml@gmail.com до 08.02.2020

2. Завдання 2 : створити БД “Відеотека”

Виконану роботу надіслати на irakcml@gmail.com до 11.02.2020

3. Завдання 3: Створити базу даних БД_Клас 

Виконану роботу надіслати на irakcml@gmail.com до 14.02.2020

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgWHnFKiXt588uWEg

завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)

Завдання з збірника

1) пр.1-пр.4 надіслати до 09.02.2020 на irakcml@gmail.com

2)пр. 5 надіслати до 11.02.2020 на irakcml@gmail.com

3) пр.7 надіслати 14.02.2020 на irakcml@gmail.com

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgWHnFKiXt588uWEg

завдання для ІІгрупи(вчитель Ярмольська О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhAFkF7KxFeWTQQos

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgWHnFKiXt588uWEg

завдання для ІІгрупи(вчитель Ярмольська О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhAJ8q53J0HVGwunM

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgV8vQWErKGEdPGnx

завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)

  1. Завдання 1надіслати до 08.02.2018 на irakcml@gmail.com
  2. Завдання 2: опрацювати теорію.  ,виконати завдання надіслати до 10.02.2018 на irakcml@gmail.com
  3. Завдання 3 – надіслати до 14.02.2018 на irakcml@gmail.com

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgV8vQWErKGEdPGnx

завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)

  1. Завдання 1надіслати до 08.02.2018 на irakcml@gmail.com
  2. Завдання 2: опрацювати теорію.  ,виконати завдання надіслати до 10.02.2018 на irakcml@gmail.com
  3. Завдання 3 – надіслати до 14.02.2018 на irakcml@gmail.com

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgV8vQWErKGEdPGnx

завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)

  1. Завдання 1надіслати до 08.02.2018 на irakcml@gmail.com
  2. Завдання 2: опрацювати теорію.  ,виконати завдання надіслати до 10.02.2018 на irakcml@gmail.com
  3. Завдання 3 – надіслати до 14.02.2018 на irakcml@gmail.com

завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBgV03v8z37VsKWIoX

завдання для ІІ групи(вчитель Ярмольська О.О.)

https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhAOIOSGTM6tbNKdH

 

Захист Вітчизни

Основи здоров'я

для дівчат:

підготувати презентацію на тему “Отруєння”

Юнаки 10 клас

«Основи цивільного захисту» (тема 1, тема 2)

Юнаки 11 клас

«Медична допомога» (тема «Надання допомоги пораненим в умовах бойових дій»)

 

Підготувати виступ на тему: «Організація дорожнього руху. Безпека дорожнього руху»(презентація, буклет, повідомлення і т.д.,форма представлення на вибір)

Підготувати виступ на тему: «Ефективне спілкування. Формування здорових стосунків»(презентація, буклет, повідомлення і т.д.,форма представлення на вибір)

Сайти та блоги вчителів

Список рекомендованої літератури на літо

Українська  література рекомендована на літо

7 клас

  1. І. Франко «Захар Беркут».
  2. А. Чайковський «За сестрою».
  3. М. Стельмах «Гуси-лебеді летять».
  4. Гр. Тютюнник «Климко».
  5. М.Павленко «Русалонька із 7-В»
  6. Л. Пономаренко «Гер переможений».
  7. О. Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили».

8.С. Процюк «Аргонавти»

 Додаткова  для 7 кл.

  • І. Франко «Під оборогом».
  • П. Куліш «Січові гості».
  • О. Стороженко «Закоханий чорт», «Голка», «Вуси».
  • А. Чайковський «Богданко», «Сагайдачний».
  • А. Кащенко «Над Кодацьким порогом».
  • Б. Лепкий «Казка мойого життя».
  • Ю. Опільський «Золотий лев», «Ідоли падуть».
  • С. Васильченко «Олив’яний перстень», «Приблуда».
  • К. Гулак «Перекличка».
  • О. Гончар «Романові яблука» (з роману «Твоя зоря»).
  • Г. Тютюнник «Вогник далеко в степу», «Облога».
  • С. Тельнюк «Грає синє море».
  • В. Малик «Таємний посол».
  • А. Дімаров «Друга планета», «Три грані часу», «Діти».
  • Є. Гуцало. Оповідання та повісті.
  • Б. Харчук «Горохове чудо», «Діана».
  • О. Лущевська «Друзі за листуванням».
  • М. Муляр «Гра».
  • Ю. Опільський «Золотий лев», «Ідоли падуть».
  • М. Стельмах «Щедрий вечір»

Українська  література рекомендована на літо

8 клас

  1. Українські історичні пісні: «Зажурилась Україна», «Чи не той то хміль», «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «За Сибіром сонце сходить».
  2. Пісні Марусі Чурай.
  3. Українські народні думи: «Маруся Богуславка», «Буря на Чорному морі»
  4. «Слово про похід Ігорів…».
  5. Тарас Шевченко «Думи мої, думи мої…», «В казематі», «Мені однаково, чи буду…», «Ой три шляхи широкії…», «Минають дні, минають ночі…».
  6. Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути».
  7. Леся Українка «Давня весна», «Ви щасливі, пречисті зорі…», «Хотіла б я піснею стати…», «Давня казка».
  8. Володимир Сосюра «Сад», «Любіть Україну!», «Васильки».
  9. Юрій Винничук «Місце для дракона».
  10. Володимир Підпалий «Тиха елегія», «Запросини».
  11. Іван Малкович «Свічечка букви Ї», «Музика, що пішла», «Із янголом на плечі».
  12. Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч».
  13. Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною».
  14. Володимир Чемерис «Вітька+ Галя або повість про перше кохання».
  15. Володимир Дрозд «Ирій», «Білий кінь Шептало».
  16. Володимир Самійленко «Патріоти», «Ельдорадо».

Додаткова для 8 клас

  • Народні думи: «Дума про козака Голоту», «Самарські брати», «Хмельницький та Барабаш», «Втеча трьох братів з города Азова», «Самійло Кішка».
  • Т. Шевченко. «Кобзар».
  • Наталена Королева «Легенди старокиївські».
  • Ірина Вільде «Повнолітні діти».
  • Л. Старицька-Черняхівська «Діамантовий перстень».
  • І. Сенченко «Діамантовий берег», «Руді вовки», «Чорна брама».
  • Остап Вишня «Мисливські усмішки».
  • А. Дімаров «На коні й під конем».
  • О. Гончар «Берег любові», «Бригантина».
  • І. Чендей «Сестри».
  • В. Дрозд «Кінь Шептало на молочарні».
  • М. Руденко «Ковчег всесвіту».
  • О. Бердник «Лабіринти мінотавра».
  • В. Малик «Черлені щити»
  • В. Чемерис «Ольвія».
  • Ю. Мушкетик «Селена», «Літній птах на зимовому березі», «Динозавр».

 

Українська  література рекомендована на літо

9клас

  1.  Іван Котляревський «Наталка Полтавка», «Енеїда»
  2. Григорій Квітка-Основяненко «Конотопська відьма», «Маруся»
  3. Микола Гоголь «Тарас Бульба»
  4. Пантелеймон Куліш «Чорна рада»
  5. Марко Вовчок «Інститутка»
  6. Іван Багряний «Тигролови»

     7.Тарас  Шевченко “До Основ’яненка”, “На вічну пам’ять Котляревському” “Думка” (“Нащо мені чорні брови…” “Причинна”, “Лілея”), Катерина”, “Наймичка”, “На панщині пшеницю жала…”, “Марія”, “У нашім раї на землі…”)

  1. Григорій Сковорода “Бджола та Шершень”, “Собака і Вовк”, “Всякому місту — звичай і права”, “De libertate” , “Вступні двері до християнської добронравності”, афоризми “Сад божественних пісень”, “Байки харківські”

 

Цікаві твори

  • М.Старицький «Остання ніч»
  • Г.Квітка-Основ’яненко «Сватання на Гончарівці»
  • Марко Вовчок «Три долі», «Інститутка»
  • В. Малик «Чорний вершник»
  • О.Іваненко «Марія»
  • Т.Шевченко «Назар Стодоля»

 

 

Українська  література рекомендована на літо

10 клас

 

  1. Іван Нечуй-Левицький « Кайдашева сім’я»
  2. Панас Мирний «Хіба ревуть воли,як ясла повні?»
  3. Іван Карпенко-Карий «Мартин Боруля»
  4. Михайло Старицький «Облога Буші»
  5. Іван Франко «Гімн», «Сікстинська мадонна», «Безмежнеє поле…», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…», «Легенда про вічне життя», «Розвивайся ти, високий дубе…», «Декадент», « Мойсей», «Сойчине крило»
  6. Борис Грінченко «Каторжна»
  7. Михайло Коцюбинський «Intermezzo», «Тіні забутих предків»
  8. Ольга Кобилянська «Земля»,»Людина»
  9. Василь Стефаник «Камінний хрест»
  10. Леся Українка «Contra spem spero!», «І все-таки до тебе думка лине…», «І ти колись боролась, мов Ізраїль», «To be or not to be?…», «Стояла я і слухала весну…», «Хвиля», «Все-все покинуть, до тебе полинуть…», «Уста говорять:”Він навіки згинув!..”», «Лісова пісня»
  11. Микола Вороний «Іванові Франкові», «Блакитна Панна», «Інфанта»
  12. Олександр Олесь «З журбою радість обнялась…», «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..», «По дорозі в Казку»
  13. Володимир Винниченко «Момент»,»Сонячна машина»
  14. Марія Матіос «Солодка Даруся»

Українська  література рекомендована на літо

11 клас

 

1.Микола Хвильовий «Я (Романтика)»

2.Юрій Яновський «Вершники»

3.Микола Куліш «Мина Мазайло»

4.Остап Вишня «Моя автобіографія», «Сом»

5.Осип Турянський «Поза межами болю»

6.Іван Багряний «Тигролови»

7.Олександр Довженко «Зачарована Десна», «Україна в огні»

8.Ліна Костенко «Маруся Чурай»

9.Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»

10.Олесь Гончар «За мить щасті», «Залізний острів»

11.Павло Загребельний «Диво»

12.Валерій Шевчук «Дім на горі»

  1. Валер`ян Підмогильний «Місто»

Зарубіжна література рекомендована на літо

7 клас

1.Біблія. Старий Заповіт. Книга псалмів.

2.Билини: «Ілля Муромець та Соловей-Розбійник», «Садко»

3.Балади: «Король Лір і його дочки»,«Балади про Робіна Гуда»

4.Фрідріх Шиллер «Рукавичка»

5.Адам Мщкевич «Світязь»

6.Роберт Льюїс Стівенсон «Балада про вересовий напій»

7.Вальтер Скотт «Айвенго»

8.Василь Биков «Альпійська балада»

9.Джеймс Олдрідж «Останній дюйм»

10.Шолом-Алейхем «Пісня над піснями»

11.Олександр Грін «Пурпурові вітрила»

12.Едгар Аллан По «Золотий жук»

13.Артур Конан Дойл «Пістрява стрічка»,«Спілка рудих»

14.О. Генрі «Дари волхвів», «Останній листок»

15.Герберт Джордж Уеллс «Чарівна крамниця»

16.Рюноске Акутаґава «Павутинка»

17.Айзек Азімов «Фах»

18.Діана Вінн  Джонс «Мандрівний Замок Хаула»

19.Корнелія Функе «Чорнильне серце»

Зарубіжна література рекомендована на літо

8 клас

1.Веди

2.Біблія: Старий Заповіт. Створення світу. Створення людини. Каїн і Авель.

Мойсей. Явлення Бога Мойсеєві на Хориві. Загибель єгиптян у морі.

Десять Божих заповідей. Новий Заповіт Євангелія. Мудреці зі сходу поклоняються Ісусові. Притча про блудного сина. Таємна вечеря

3.Коран

4.Міфи троянського циклу. Троя

Парісів суд. Викрадення Єлени. Троянський кінь

5.Гомер «Одіссея», «Іліада»

6.Тіртей «Добре вмирати тому…» «Іліада». «Двобій Ахілла й Гектора». «Пріам у Ахілла»

7.Сапфо«Барвношатна владарко, Афродіто…»

8.Есхіл «Прометей закутий»

9.Вергілій «Енеїда». «Заспів». «Щит Енея»

10.Горацій «До Мельпомени»

11.Овідій «Сумні елегії»

12.Лі Бо «Печаль на яшмовому ґанку». «Призахідне сонце навіює думки про гори»

13.Ду Фу «Весняний краєвид». «Подорожуючи, вночі описую почуття». «Пісня про хліб і шовк».

14.Омар Хайям «Рубаї»

15.Пісня про Роланда

16.Данте Аліг`єрі «В своїх очах вона несе кохання», «Божествіна комедія»

17.Франческо Петрарка Сонети. Сонет 61. Сонет 132

18.Вільям Шекспір Сонети. Сонет 66. Сонет 116. Сонет 130 «Ромео і Джульєтта»

19.Мігель де Сервантес Сааверда «Дон Кіхот»

20.Луїс де Гонгора-і-Арготе «Галерник»

21.Джон Донн «Священні сонети»  19 сонет

22.Мольєр «Міщанин-шляхтич»

23.Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»

24.Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінґстон»

25.Барбара Космовська «Буба»

26.Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи»

 

 

Зарубіжна література рекомендована на літо

9 клас

1.Джонатан Свіфт  «Мандри Лемюеля Гуллівера»

2.Йоганн Вольфганг Ґете «Вільшаний король»,  «Травнева пісня»

3.Йоганн Крістоф Фрідріх Шиллер «До радості»

4.Генріх Гейне «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»).

5.Джордж Ноел Гордон Байрон «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Поема «Мазепа» або «Паломництво Чайльд Гарольда»

6.О.С.Пушкін Лірика (До А. П. Керн («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). «Євгеній Онєгін».

7.М.Ю.Лермонтов Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). «Герой нашого часу»

8.Оноре де Бальзак «Гобсек»

9.Микола Васильович Гоголь «Шинель», «Ревізор»

10.Генрік Ібсен «Ляльковий дім»

11.Бернард Шоу «Пігмаліон»

12.Шолом-Алейхем «Тев’є-молочар».

13.Михайло Опанасович Булгаков «Собаче серце»

14.Рей Дуглас Бредбері «451° за Фаренгейтом»

15.Гарпер Лі «Убити пересмішника»

16.Ерік Вольф Сігел «Історія одного кохання»

Додатково для 9 кл.

  • Акутаґава Р. «Ніс» та ін. (1 за вибором)
  • Бальзак О. «Батько Горіо», «Шагренева шкіра» (1 за вибором)
  • Бронте Ш. «Джейн Ейр»
  • Гоголь М. В. «Ніс», «Портрет» (1 за вибором)
  • Грибоєдов О. С. «Лихо з розуму»
  • Гюго В. «Собор Паризької Богоматері»
  • Достоєвський Ф. М. «Хлопчик у Христа на ялинці».
  • Кузнецов А. В. «Бабин Яр»
  • Купрін О. І. «Гранатовий браслет»
  • Лермонтов М. Ю. «Мцирі»
  • Манн Т. «Маріо і чарівник»
  • Меріме П. «Кармен»
  • Некрасов В. П. «В окопах Сталінграду» або ін. (1 за вибором)
  • Оруелл Дж. «Ферма тварин»
  • По Е. «Ельдорадо» та ін.
  • Пушкін О. С. «Маленькі трагедії» (1 за вибором).
  • Ремарк Е. М. «Три товариші», «Життя в борг» (1 за вибором)
  • Сенкевич Г. «Камо грядеші?»
  • Стругацькі А. і Б. «Важко бути богом»
  • Платонов А. «Повернення»
  • Шиллер Ф. «Івікові журавлі»
  • Із сучасної літератури
  • Космовська Б. «Позолочена рибка»
  • Нестлінґер К. «Маргаритко, моя квітко»
  • Сучасна зарубіжна поезія (1-2 твори за вибором)

Зарубіжна література рекомендована на літо

10 клас

 

1.Стендаль «Червоне і чорне».

2.Онорé де Бальзак “Гобсéк”.

3.Чарльз Діккенс «Пригоди Олівера Твіста».

4.Фéдір Достоєвський «Злочин і кара».

5.Лев Толстой«Анна Кареніна»

6.ВолтВітмен     Збірка “Листя трави».

7.Шарль Бодлер  «Альбатрос»,«Відповідності», «Вечорова гармонія».

8.Поль Верлен “Забуті арієти», “Так тихо серце плаче…”, “Поетичне мистецтво”.

9.Артюр Рембо “Відчуття”, “П’яний корабель”, “Голосівки”.

10.Емíль Золя «Кар’єра Ругонів».

11.Óскар Уайльд «Портрет Доріана Грея».

 

Зарубіжна література рекомендована на літо

11 клас

  1. Франц Кафка“Перевтілення”

2.Райнер Марія Рільке  “Згаси мій зір…”, “Осінній день”, “Гетсиманський сад”, “Орфей, Еврідіка, Гермес”, “Ось дерево звелось…”

3.Ґійом Аполлінер  “Лорелея”, “Міст Мірабо”, “Пісня нелюбого”, “Зарізана голубка й водограй”

4.Федерiко Гарсіа Лорка  “Про царівну Місяцівну”, “Балада про чорну тугу”, “Гітара”, “Газела про темну смерть”, “Касида про сон під зорями”

5.Олександр Блок “Вітер далекий навіяв…”, “Незнайома”, “Весно, весно, без меж і без краю…”, “Скіфи” 

6.Аннa Ахматова  “Довкола жовтий вечір ліг”, “Дав мені юнь ти сутужную”, “Реквієм”

7.Володимир Маяковський  “А ви змогли б?”, “Послухайте!”

8.Борис Пастернак “Про ці вірші”, “Визначення поезії”, “По стіні збiгали стрілки…”, “Зимова ніч”

9.Бертольт Брехт “Життя Галілея”, «Матінка кураж та її діти»

10.Томас Манн “Маріо і чарівник”

11.Михайло Булгаков “Майстер і Маргарита”

  1. Габріель Гарсіа Маркес «Стариган з крилами», «100 років самотності»
  2. Альбер Камю «Чума»
  3. Ернест Хемінгуей «Старий і море»
  4. Милорад Павич «Дамаскин»
  5. Патрік Зюскинд «Парфумер»