ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА УЧНІ!
З 11 по 24 січня 2021 року, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби, освітній процес у закладах загальної середньої освіти України буде організовано у дистанційному форматі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Додаткові ресурси вчителів
Українська
мова
Українська
література
Вчитель Філатова О.Д.
Вчитель Філатова О.Д.
Вчитель Філатова О.Д.
Вчитель Городашина Ю.Л.
Завдання тепер за посиланням:
вчитель Городашина Ю.Л.
____________________________________
вчитель Лящук О.М.
вчитель Городашина Ю.Л.
____________________________________
вчитель Лящук О.М.
вчитель Городашина Ю.Л.
____________________________________
вчитель Лящук О.М.
Учитель Кочура Н.М.
________________________________
Учитель Лящук О.М.
Учитель Кочура Н.М.
________________________________
Учитель Лящук О.М.
Учитель Лящук О.М.
Учитель Лящук О.М.
Вчитель Кочура Н.М.
Будь-які питання можна поставити у листі на пошту
[email protected] або у листуванні домовитись про консультацію за допомогою будь-якого зручного для вас сервісу
Вчитель Філатова О.Д.
Вчитель Кочура Н.М.
Будь-які питання можна поставити у листі на пошту
[email protected] або у листуванні домовитись про консультацію за допомогою будь-якого зручного для вас сервісу
Вчитель Філатова О.Д.
Вчитель Кочура Н.М.
Будь-які питання можна поставити у листі на пошту
[email protected] або у листуванні домовитись про консультацію за допомогою будь-якого зручного для вас сервісу
Вчитель Філатова О.Д.
Вчитель Городашина Ю.Л.
Завдання тепер за посиланням:
Вчитель Городашина Ю.Л.
Завдання тепер за посиланням:
Вчитель Городашина Ю.Л.
Завдання тепер за посиланням:
Вчитель Городашина Ю.Л.
Завдання тепер за посиланням:
Вчитель Городашина Ю.Л.
Завдання тепер за посиланням:
Вчитель Городашина Ю.Л.
Завдання тепер за посиланням:
Зарубіжна література
Математика
МАТЕМАТИКА – Піскорська Л.Ф.
ДЛЯ 10-А,Б класуДомашні завдання, самостійні роботи та інші дидактичні матеріали будуть розміщені на онлайн платформі Google ClassДля того, щоб отримати доступ до матеріалів:
1. Перейдіть на платформу за посиланням classroom.google.com2. Авторизуйтесь у вашому обліковому записі Google3. Приєднайтесь до курсу, натиснувши кнопку “+” і обравши “Приєднатися”. введіть код jegzooqПримітка. Якщо обліковий запис Google зареєстрований не на ваше ім’я або використано псевдонім – підписуйте роботу під час здачі (назва файлу або в особистому коментарі)
Розв’язати та надіслати на kcmlpiskorska@gmail.com
1) https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBiCsYASJzQ2QobzQh
2)Алгебра.
Історія
Всесвітня історія
За посиланням міститься матеріал з історії – https://classroom.google.com
Дистанційне навчання з історії 7 клас (код для приєднання – gktjmrf);
https://classroom.google.com –
історія України
За посиланням міститься матеріал з історії – https://classroom.google.com
Дистанційне навчання з історії 9 клас (код для приєднання – mkmjwbm);
https://classroom.google.com
Прийняти участь в уроках та онлайн консультаціях з історії у 10-А, 10-В та 11-х класах ви можете створивши обліковий запис або аккаунт на платформі https://discordapp.com. Після створення аккакунту (де рекомендується використання власних ім’я та прізвища для ідентифікації) вам потрібно пройти за посиланням https://discord.gg/ NRbrgR4 що є запрошенням на сервер з дистанційної освіти, модератором та адміністратором якого є вчитель історії Безверхий О.П. Після приєднання до сервера, вам потрібно зробити повідомлення про ваше прибуття у текстовому каналі “Вітальня” для присвоєння навчальної ролі, після чого у вас з’явиться доступ до каналу вашого класу та голосових каналів онлайн освіти. На сервері вже присутня більша частина учнів вищеназваних класів, за додатковою інформацією можна звертатися до однокласників, або до мене, надіславши листа електронною поштою [email protected] Більш докладно про Discord:https://support.discordapp.com/hc/ru/articles/ 360041360311-Blog-Как-Discord- может-помочь-преподавателям
Зустрінемось на уроках історії онлайн! Нехай щастить.
З повагою вчитель історії.
Завдання:
https://classroom.google.com
Прийняти участь в уроках та онлайн консультаціях з історії у 10-А, 10-В та 11-х класах ви можете створивши обліковий запис або аккаунт на платформі https://discordapp.com. Після створення аккакунту (де рекомендується використання власних ім’я та прізвища для ідентифікації) вам потрібно пройти за посиланням https://discord.gg/ NRbrgR4 що є запрошенням на сервер з дистанційної освіти, модератором та адміністратором якого є вчитель історії Безверхий О.П. Після приєднання до сервера, вам потрібно зробити повідомлення про ваше прибуття у текстовому каналі “Вітальня” для присвоєння навчальної ролі, після чого у вас з’явиться доступ до каналу вашого класу та голосових каналів онлайн освіти. На сервері вже присутня більша частина учнів вищеназваних класів, за додатковою інформацією можна звертатися до однокласників, або до мене, надіславши листа електронною поштою [email protected] Більш докладно про Discord:https://support.discordapp.com/hc/ru/articles/ 360041360311-Blog-Как-Discord- может-помочь-преподавателям
Зустрінемось на уроках історії онлайн! Нехай щастить.
З повагою вчитель історії.
Завдання:
Правознавство
Фізика
До уваги учнів Бондарчук Тетяни Вікторівни! На сайті вчителя ви зможете знайти завдання для дистанційного навчання.
- 27-28 повторити
- Вправа 29 – виконати письмово
- Підготувати навчальний проект з теми «Розвиток повітроплавання, судноплавства» (доповідь на 3-5 сторінок, можна тему звузити і розглянути окремий аспект, оцінюватися буде повнота огляду теми проекту і висновки)
- Виконати тест «Тиск рідин і газів»
https://naurok.com.ua/test/start/44037
- Виконати тест «Тиск. Архімедова сила»
Опрацювати §43, §44.
Вправа 22, 23.
Тест для самоперевірки
https://forms.gle/HDzDk5Mh4x4a36gu9
Домашні завдання отримуємо через групу в додатку Телеграм.
Виконати до 25.03
Опрацювати §28, §29. Розібрати приклади задач із параграфів.
Вправа 28 (2,3,4) Вправа 29 (1-4) розв’язки на пошту [email protected]
Тест для самоперевірки
https://forms.gle/HDzDk5Mh4x4a36gu9
Повторити § 28-§29
Виконати перевірочний тест до 2 квітня, результат (фото результату з балом) відправити на пошту 21062012dasha@gmail.com. У темі листа вказати ваше прізвище.
https://naurok.com.ua/test/rivnopriskoreniy–ruh-104510.html
В архіві розміщено теоретичний матеріал, пояснювальні відео. Документ із завданнями , розвязки відправляють на вайбер до середи.
https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBhzuBgct5ht6SS-jk?e=43KRQO
Домашні завдання отримуємо через групу в додатку Вайбер.
https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBh1nwl9eQk0recNdl?e=kfjhiL
Виконати завдання до 3 квітня
1) Опрацювати § 36-§38
Виконати перевірочний тест, результат (фото результату з балом) відправити на пошту 21062012dasha@gmail.com. У темі листа вказати ваше прізвище.
https://naurok.com.ua/test/kvantovi–postulati–bora-67379.html
2) Опрацювати §39
Виконати перевірочний тест, результат (фото результату з балом) відправити на пошту 21062012dasha@gmail.com. У темі листа вказати ваше прізвище.
https://forms.gle/zU6R2trw4bGSayNa6
Теми проектів
Астрономія
11 класи
- Вивчити § 13-15
- Виконати тест «Будова Сонця. Сонячна активність»
https://naurok.com.ua/test/start/35498
- Виконати тест «Зорі. Еволюція зір»
Енергопостачання
8 А, Б, В
Шановні учні. Прошу Вас у вільний для вас час не забувати виконувати сторінку нашого сайту, по можливості дійти до підсумкового уроку. Дякую Вам за розуміння. Чекаю від вас, як завжди гарних результатів
English
І група(вчитель Лубенець Л.М.) | ІІ група(вчитель Ткаченко О.В.) |
---|---|
Завдання: | Завдання: |
І група(вчитель Лубенець Л.М.) | ІІ група(вчитель Ткаченко О.В.) |
---|---|
Завдання: | Завдання: |
І група(вчитель Падалка А.Г.) | ІІ група(вчитель Онацька І.В.) |
---|---|
Завдання тепер тут:https://padlet.com/anastasiapad76/im86hebchmq9 Завдання: https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhVC4h4j_OLZkOns6 Завдання 2: | Завдання: https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhT7fXXj8WE9LOPRD Завдання тепер дивимось за посиланням: |
І група(вчитель Падалка А.Г.) | ІІ група(вчитель Онацька І.В.) | |
---|---|---|
Завдання тепер тут:https://padlet.com/anastasiapad76/im86hebchmq9 Завдання: https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhVC4h4j_OLZkOns6 Завдання 2: | Завдання: https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhT7fXXj8WE9LOPRD
|
І група(вчитель Падалка А.Г.) | ІІ група(вчитель Онацька І.В.) | |
---|---|---|
Завдання тепер тут:https://padlet.com/anastasiapad76/im86hebchmq9 Завдання: https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhU8B5iylTZzOVfCC Завдання 2: | Завдання: https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhT0BNryl31G814jn
|
І група(вчитель Лубенець Л.М.) | ІІ група(вчитель Онацька І.В.) | |
---|---|---|
Завдання: | Завдання: https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhgq-AJXSOslrfHcS
|
І група(вчитель Лубенець Л.М.) | ІІ група(вчитель Онацька І.В.) | |
---|---|---|
Завдання: | Завдання: https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBhgq-AJXSOslrfHcS
|
І група(вчитель Лубенець Л.М.) | |||
---|---|---|---|
Завдання: https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBhX4m4ECmV4tZmiVW https://padlet.com/loralubenets/a6ybuhrc83t2
https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBh0lCYqnjxMlUhasX?e=Il0bp4
|
вчитель Онацька І.В.
вчитель Онацька І.В.
Біологія
завдання(виконати до 3.04.2020):
Завдання 06.05:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjCi6I5iMG_Sm70S5
Завдання 23.04:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjBveTfXq5_1sFfYJ
завдання:
завдання(виконати до 3.04.2020):
Завдання 06.05:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjCi6I5iMG_Sm70S5
Завдання 23.04:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjBveTfXq5_1sFfYJ
завдання:
Завдання 07.05:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjCl8IPjTSDokesvQ
завдання 28.04:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjCDklV37C44l_IZY
завдання 23.04:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjB3ZWal-Eeo0fJvQ
завдання:
https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBiEqbYov24GH6eH31
презентація
завдання(виконати до 3.04.2020):
Завдання 07.05:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjCl8IPjTSDokesvQ
завдання 28.04:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjCDklV37C44l_IZY
завдання 23.04:
https://1drv.ms/p/s!AuxUDdsX2gCBjB3ZWal-Eeo0fJvQ
завдання:
https://1drv.ms/f/s!AuxUDdsX2gCBiEqbYov24GH6eH31
презентація
Параграфи 46-54 прочитати, відповісти на питання до них (усно).
Виконати( до 3.04.2020):
Самостійна робота з таблицею. Екологічні проблеми літосфери стор. 195
Самостійна робота з таблицею. Причини деградації біорізноманіття стор.199
Практична робота 3 Оцінка екологічного стану свого регіону. Стор.206
Завдання виконати до 03.04.2020
Параграфи 78-91 прочитати, відповісти на питання до них (усно).
Практична робота. Складання блок-схем енергетичних потоків в екосистемах різних типів. Розрахунок ефективності переходу енергії на різних трофічних рівнях. стор.191
Практична робота Розрахунок енергетичного балансу біосфери. Оцінка ролі продуцентів в енергетичному балансі. стор.193
Виконати:
- Складітьсхему біогеохімічного циклу Карбону. 2. Як людина змінює біогеохімічний цикл Карбону?
Хімія
Завдання:
Завдання:
завдання:
Географія
Економіка
Інформатика
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBhkZq4YmQCG7_Kr5n?e=VbI8qS
вчитель Табанець І.В .(ІІ група)
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBhkZq4YmQCG7_Kr5n?e=VbI8qS
вчитель Табанець І.В .(ІІ група)
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBhkZq4YmQCG7_Kr5n?e=VbI8qS
вчитель Табанець І.В .(ІІ група)
код: fbekyzl
вчитель Шапоріна О.О.)
завдання для I групи (вчитель Ярмольська О.О.)
Завдання виконати до 06.04.2020та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Вивчити теорію по презентації ”Цикл while”, виконати завдання в кінці презентації.
Виконати завдання по презентації “Задачі на цикл while”
Виконати завдання до 12.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Вивчити теорію по презентації ”Цикл repeat”, “Вкладені цикли”, виконати завдання в кінці презентацій.
Виконати завдання до 16.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Повторити теорію по всім вивченим темам.
Виконати завдання із презентцій “Задачі”, “Самостійна робота”.
Презентації знаходяться за посиланням:
https://drive.google.com/open?id=147w_TsR8qiv2KaCXpO-q-xmjB8y2gpyG
Завдання виконати до 23.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Обрати тему за посиланням https://docs.google.com/document/d/1HTW3qsIe0am9VpIL-Er55qWjUQuRjb8sN6S8EcS2N9E/edit?usp=sharing .
Виконати для обраної теми (все в електронному вигляді):
- Реферат (вимоги)
- Презентація (мінімум 10 слайдів)
- Малюнок
завдання для ІI групи(вчитель Шапоріна О.О.)
вчитель Табанець І.В.
Дистанційне навчання інформатики(натисніть для перегляду)
Завдання для II групи (вчитель Ярмольська О.О.)
Завдання виконати до 06.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Виконати усі 11 практичних завдань для текстового редактора word за посиланням: http://mif.vspu.ru/books/taskword/
Виконати завдання до 12.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Виконати індивідуальні завдання за посиланням: http://mif.vspu.ru/books/taskword/
Номер варіанта виконання: https://docs.google.com/document/d/1zJKRzKZTlWcdbrPy-stY420Z-XJUa8_ZT_BZXjIRc1I/edit?usp=sharing
Виконати завдання до 16.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Виконати контрольну роботу за посиланням: http://mif.vspu.ru/books/taskword/
Номер варіанта виконання: https://docs.google.com/document/d/1zJKRzKZTlWcdbrPy-stY420Z-XJUa8_ZT_BZXjIRc1I/edit?usp=sharing
Завдання виконати до 23.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Обрати тему за посиланням https://docs.google.com/document/d/1HTW3qsIe0am9VpIL-Er55qWjUQuRjb8sN6S8EcS2N9E/edit?usp=sharing .
Виконати для обраної теми (все в електронному вигляді):
- Реферат (вимоги)
- Презентація (мінімум 10 слайдів)
- Малюнок
вчитель Табанець І.В.
Дистанційне навчання інформатики(натисніть для перегляду)
Завдання для II групи (вчитель Ярмольська О.О.)
Завдання виконати до 06.04.2020та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Виконати усі 11 практичних завдань для текстового редактора word за посиланням: http://mif.vspu.ru/books/taskword/
Виконати завдання до 12.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Виконати індивідуальні завдання за посиланням: http://mif.vspu.ru/books/taskword/
Номер варіанта виконання: https://docs.google.com/document/d/1nRELJ1T-sZKzSwkK1r84nnrgcuBZ2yaNn3VAICCbOWQ/edit?usp=sharing
Виконати завдання до 16.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Виконати контрольну роботу за посиланням: http://mif.vspu.ru/books/taskword/
Номер варіанта виконання: https://docs.google.com/document/d/1nRELJ1T-sZKzSwkK1r84nnrgcuBZ2yaNn3VAICCbOWQ/edit?usp=sharing
Завдання виконати до 23.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Обрати тему за посиланням https://docs.google.com/document/d/1HTW3qsIe0am9VpIL-Er55qWjUQuRjb8sN6S8EcS2N9E/edit?usp=sharing .
Виконати для обраної теми (все в електронному вигляді):
- Реферат (вимоги)
- Презентація (мінімум 10 слайдів)
- Малюнок
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBhzSkOt1rO18mqWkQ?e=ImQmgY
завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)
Будь-які питання можна поставити у листі на пошту [email protected] або у листуванні домовитись про консультацію за допомогою будь-якого зручного для вас сервісу
завдання для І групи(вчитель Ярмольська О.О.)
Виконати завдання до 03.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Створити базу даних (необов’язково так як у прикладі, можна свої назви таблиць і дані:
https://www.youtube.com/watch?v=b8o4DLyfhrk
https://www.youtube.com/watch?v=abkc0POJm6E
https://www.youtube.com/watch?v=_YrEeQzVIE8
Виконати завдання до 10.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Продовжити створення бази даних (необов’язково так як у прикладі, можна свої назви таблиць і дані:
https://www.youtube.com/watch?v=l52v0eVuyEg
https://www.youtube.com/watch?v=H-Dyql0uMhw
https://www.youtube.com/watch?v=i5lv67IUDxg
https://www.youtube.com/watch?v=i6Ett-B7SFY
Завдання виконати до 19.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Обрати тему за посиланням https://docs.google.com/document/d/1HTW3qsIe0am9VpIL-Er55qWjUQuRjb8sN6S8EcS2N9E/edit?usp=sharing .
Виконати для обраної теми (все в електронному вигляді):
- Реферат (вимоги)
- Презентація (мінімум 10 слайдів)
- Малюнок
Виконати моделювання:
завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)
Дистанційне навчання інформатики(натисніть для перегляду)
Будь-які питання можна поставити у листі на пошту [email protected] або у листуванні домовитись про консультацію за допомогою будь-якого зручного для вас сервісу
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBhkipgpOleeoKHlnI?e=kxPEDN
вчитель Ярмольська О.О.
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBhkipgpOleeoKHlnI?e=kxPEDN
завдання для ІІгрупи(вчитель Ярмольська О.О.)
Виконати завдання до 03.04.2020 та надіслати на [email protected]gmail.com:
Вивчити теорію та виконати практичні вправи по циклу for:
https://pythontutor.ru/lessons/for_loop/
Зробити скріншоти виконаних вправ та надіслати на пошту.
Виконати завдання до 10.04.2020 та надіслати на [email protected]gmail.com:
Вивчити теорію та виконати практичні вправи по циклу while:
https://pythontutor.ru/lessons/while/#section_2
Зробити скріншоти виконаних вправ та надіслати на пошту.
Підготуватись до самостійної роботи по темам:
- Лінійне програмування
- Умовний оператор
- Цикл for
- Цикл while
Виконати завдання до 17.04.2020 та надіслати на [email protected]gmail.com:
Завдання для самостійної роботи:
У кожного свій варіант
https://drive.google.com/open?id=1ceLXVDmxKaiR_S4rQpOp2u4o07onAGgr
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/u/s!AuxUDdsX2gCBhkipgpOleeoKHlnI?e=kxPEDN
завдання для ІІ групи (вчитель Ярмольська О.О.)
Виконати завдання до 03.04.2020та надіслати на [email protected]gmail.com:
Вивчити теорію та виконати практичні вправи по циклу for:
https://drive.google.com/open?id=1KTOD7uqT7gp3W8JVpUjzsC7Hn64vS-2P
Зробити скріншоти виконаних вправ та надіслати на пошту.
Виконати завдання до 10.04.2020 та надіслати на [email protected]gmail.com:
Вивчити теорію та виконати практичні вправи по циклу while:
https://drive.google.com/open?id=1KTOD7uqT7gp3W8JVpUjzsC7Hn64vS-2P
Зробити скріншоти виконаних вправ та надіслати на пошту.
Підготуватись до самостійної роботи по темам:
- Лінійне програмування
- Умовний оператор
- Цикл for
- Цикл while
Завдання для самостійної роботи будуть викладені 03.04.20
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBhzZusgk7YR5BmOwf?e=Fj7Xdm
завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)
Дистанційне навчання інформатики
1) Виконати до 20.03.2020, завдання1,2 надіслати на [email protected]
- Тест https://www.classtime.com/code/3G77J6
- Inkscape. Завдання №1 (доробити)
- Inkscape. Завдання №2
2) Виконати до 27.03.2020, завдання надіслати на [email protected]
Пропоную ще раз пройти тест https://www.classtime.com/code/6JDNK6
Inkscape. Завдання Сhibi Tux
3) Виконати до 03.04.2020, завдання надіслати на [email protected]
4)Виконати завдання до 13.04.2020 та завантажити на гугл клас
- зайти на classroom.google.com
- приєднатись до класу Інформатика 11А
- код приєднання: 6jzdid4
Виконати завдання:
1)Практична робота.Створити зображення за зразком.
2) Пройти Тест2.
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBhzZusgk7YR5BmOwf?e=Fj7Xdm
завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)
1) Виконати до 20.03.2020, завдання1,2 надіслати на [email protected]
- Тест https://www.classtime.com/code/3G77J6
- Inkscape. Завдання №1 (доробити)
- Inkscape. Завдання №2
2) Виконати до 27.03.2020, завдання надіслати на [email protected]
Пропоную ще раз пройти тест https://www.classtime.com/code/6JDNK6
3) Виконати до 03.04.2020, завдання надіслати на [email protected]
4)Виконати завдання до 13.04.2020 та завантажити на гугл клас
- зайти на classroom.google.com
- приєднатись до класу Інформатика 11Б
- код приєднання:o7fxo2n
1)Практична робота.Створити зображення за зразком.
2) Пройти Тест2.
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBhzZusgk7YR5BmOwf?e=Fj7Xdm
завдання для ІІ групи(вчитель Табанець І.В.)
1) Виконати до 20.03.2020, завдання1,2 надіслати на [email protected]
- Тест https://www.classtime.com/code/3G77J6
- Inkscape. Завдання №1 (доробити)
- Inkscape. Завдання №2
2) Виконати до 27.03.2020, завдання надіслати на [email protected]
Пропоную ще раз пройти тест https://www.classtime.com/code/6JDNK6
3) Виконати до 03.04.2020, завдання надіслати на [email protected]
4)Виконати завдання до 13.04.2020 та завантажити на гугл клас
- зайти на classroom.google.com
- приєднатись до класу Інформатика 11В
- код приєднання: 64iqoqe
1)Практична робота.Створити зображення за зразком.
2) Пройти Тест2.
завдання для І групи(вчитель Шапоріна О.О.)
https://1drv.ms/w/s!AuxUDdsX2gCBhzSkOt1rO18mqWkQ?e=ImQmgY
завдання для ІІ групи(вчитель Ярмольська О.О.)
Виконати завдання до 03.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Створити базу даних (необов’язково так як у прикладі, можна свої назви таблиць і дані:
https://www.youtube.com/watch?v=b8o4DLyfhrk
https://www.youtube.com/watch?v=abkc0POJm6E
https://www.youtube.com/watch?v=_YrEeQzVIE8
Виконати завдання до 10.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Продовжити створення бази даних (необов’язково так як у прикладі, можна свої назви таблиць і дані:
https://www.youtube.com/watch?v=l52v0eVuyEg
https://www.youtube.com/watch?v=H-Dyql0uMhw
https://www.youtube.com/watch?v=i5lv67IUDxg
https://www.youtube.com/watch?v=i6Ett-B7SFY
Завдання виконати до 19.04.2020 та надіслати на stesha[email protected]gmail.com:
Обрати тему за посиланням https://docs.google.com/document/d/1HTW3qsIe0am9VpIL-Er55qWjUQuRjb8sN6S8EcS2N9E/edit?usp=sharing .
Виконати для обраної теми (все в електронному вигляді):
- Реферат (вимоги)
- Презентація (мінімум 10 слайдів)
- Малюнок
Технології
Захист Вітчизни
Мистецтво
для дівчат:
від 06.05:
Тема: Отруєння.
д/з: Повторити основні ознаки отруєнь.Скласти алгоритм дій при отруєнні.
від 13.05:
Тема: Утоплення, його види, фази протікання та надання першої допомоги
від 20.05:
Тема: Штучне дихання, опанувати прийоми надання штучного дихання
Юнаки:
10 клас: Основи цивільного захисту.
Розділ 8 тема 1, 2
Пройти тест https://naurok.com.ua/test/start/406285
Результати надіслати на пошту [email protected]
11 клас: Дії військовослужбовця під час стрільби. Прийняття положення для стрільби з автомата.
Основи здоров'я
Фізична культура
Пройти тести:
https://naurok.com.ua/test/start/73823
Скріншот після кожного тесту, результат на пошту вчителя!
Пошта Володимира Юрійовича [email protected]
Пройти тести:
https://naurok.com.ua/test/start/73823
https://naurok.com.ua/test/start/39645
https://naurok.com.ua/test/start/58917
https://naurok.com.ua/test/start/58917
Скріншот після кожного тесту, результат на пошту вчителя!
Пошта Володимира Юрійовича [email protected]
Пройти тести:
https://naurok.com.ua/test/start/73823
https://naurok.com.ua/test/start/39645
https://naurok.com.ua/test/start/58917
Скріншот після кожного тесту, результат на пошту вчителя!
Пошта Володимира Юрійовича [email protected]
Пройти тести:
https://naurok.com.ua/test/start/73823
https://naurok.com.ua/test/start/52022
Скріншот після кожного тесту, результат на пошту вчителя!
Пошта Володимира Юрійовича [email protected]
Пройти тести:
https://naurok.com.ua/test/start/73823
https://naurok.com.ua/test/start/52022
Скріншот після кожного тесту, результат на пошту вчителя!
Пошта Володимира Юрійовича [email protected]
Пошта Максима Васильовича [email protected]
Виконати:
Сайти та блоги вчителів

Список рекомендованої літератури на літо

Українська література рекомендована на літо
7 клас
- І. Франко «Захар Беркут».
- А. Чайковський «За сестрою».
- М. Стельмах «Гуси-лебеді летять».
- Гр. Тютюнник «Климко».
- М.Павленко «Русалонька із 7-В»
- Л. Пономаренко «Гер переможений».
- О. Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили».
8.С. Процюк «Аргонавти»
Додаткова для 7 кл.
- І. Франко «Під оборогом».
- П. Куліш «Січові гості».
- О. Стороженко «Закоханий чорт», «Голка», «Вуси».
- А. Чайковський «Богданко», «Сагайдачний».
- А. Кащенко «Над Кодацьким порогом».
- Б. Лепкий «Казка мойого життя».
- Ю. Опільський «Золотий лев», «Ідоли падуть».
- С. Васильченко «Олив’яний перстень», «Приблуда».
- К. Гулак «Перекличка».
- О. Гончар «Романові яблука» (з роману «Твоя зоря»).
- Г. Тютюнник «Вогник далеко в степу», «Облога».
- С. Тельнюк «Грає синє море».
- В. Малик «Таємний посол».
- А. Дімаров «Друга планета», «Три грані часу», «Діти».
- Є. Гуцало. Оповідання та повісті.
- Б. Харчук «Горохове чудо», «Діана».
- О. Лущевська «Друзі за листуванням».
- М. Муляр «Гра».
- Ю. Опільський «Золотий лев», «Ідоли падуть».
- М. Стельмах «Щедрий вечір»
Українська література рекомендована на літо
8 клас
- Українські історичні пісні: «Зажурилась Україна», «Чи не той то хміль», «Ой Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «За Сибіром сонце сходить».
- Пісні Марусі Чурай.
- Українські народні думи: «Маруся Богуславка», «Буря на Чорному морі»
- «Слово про похід Ігорів…».
- Тарас Шевченко «Думи мої, думи мої…», «В казематі», «Мені однаково, чи буду…», «Ой три шляхи широкії…», «Минають дні, минають ночі…».
- Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути».
- Леся Українка «Давня весна», «Ви щасливі, пречисті зорі…», «Хотіла б я піснею стати…», «Давня казка».
- Володимир Сосюра «Сад», «Любіть Україну!», «Васильки».
- Юрій Винничук «Місце для дракона».
- Володимир Підпалий «Тиха елегія», «Запросини».
- Іван Малкович «Свічечка букви Ї», «Музика, що пішла», «Із янголом на плечі».
- Іван Карпенко-Карий «Сто тисяч».
- Михайло Коцюбинський «Дорогою ціною».
- Володимир Чемерис «Вітька+ Галя або повість про перше кохання».
- Володимир Дрозд «Ирій», «Білий кінь Шептало».
- Володимир Самійленко «Патріоти», «Ельдорадо».
Додаткова для 8 клас
- Народні думи: «Дума про козака Голоту», «Самарські брати», «Хмельницький та Барабаш», «Втеча трьох братів з города Азова», «Самійло Кішка».
- Т. Шевченко. «Кобзар».
- Наталена Королева «Легенди старокиївські».
- Ірина Вільде «Повнолітні діти».
- Л. Старицька-Черняхівська «Діамантовий перстень».
- І. Сенченко «Діамантовий берег», «Руді вовки», «Чорна брама».
- Остап Вишня «Мисливські усмішки».
- А. Дімаров «На коні й під конем».
- О. Гончар «Берег любові», «Бригантина».
- І. Чендей «Сестри».
- В. Дрозд «Кінь Шептало на молочарні».
- М. Руденко «Ковчег всесвіту».
- О. Бердник «Лабіринти мінотавра».
- В. Малик «Черлені щити»
- В. Чемерис «Ольвія».
- Ю. Мушкетик «Селена», «Літній птах на зимовому березі», «Динозавр».
Українська література рекомендована на літо
9клас
- Іван Котляревський «Наталка Полтавка», «Енеїда»
- Григорій Квітка-Основ’яненко «Конотопська відьма», «Маруся»
- Микола Гоголь «Тарас Бульба»
- Пантелеймон Куліш «Чорна рада»
- Марко Вовчок «Інститутка»
- Іван Багряний «Тигролови»
7.Тарас Шевченко “До Основ’яненка”, “На вічну пам’ять Котляревському” “Думка” (“Нащо мені чорні брови…” “Причинна”, “Лілея”), Катерина”, “Наймичка”, “На панщині пшеницю жала…”, “Марія”, “У нашім раї на землі…”)
- Григорій Сковорода “Бджола та Шершень”, “Собака і Вовк”, “Всякому місту — звичай і права”, “De libertate” , “Вступні двері до християнської добронравності”, афоризми “Сад божественних пісень”, “Байки харківські”
Цікаві твори
- М.Старицький «Остання ніч»
- Г.Квітка-Основ’яненко «Сватання на Гончарівці»
- Марко Вовчок «Три долі», «Інститутка»
- В. Малик «Чорний вершник»
- О.Іваненко «Марія»
- Т.Шевченко «Назар Стодоля»
Українська література рекомендована на літо
10 клас
- Іван Нечуй-Левицький « Кайдашева сім’я»
- Панас Мирний «Хіба ревуть воли,як ясла повні?»
- Іван Карпенко-Карий «Мартин Боруля»
- Михайло Старицький «Облога Буші»
- Іван Франко «Гімн», «Сікстинська мадонна», «Безмежнеє поле…», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…», «Легенда про вічне життя», «Розвивайся ти, високий дубе…», «Декадент», « Мойсей», «Сойчине крило»
- Борис Грінченко «Каторжна»
- Михайло Коцюбинський «Intermezzo», «Тіні забутих предків»
- Ольга Кобилянська «Земля»,»Людина»
- Василь Стефаник «Камінний хрест»
- Леся Українка «Contra spem spero!», «І все-таки до тебе думка лине…», «І ти колись боролась, мов Ізраїль», «To be or not to be?…», «Стояла я і слухала весну…», «Хвиля», «Все-все покинуть, до тебе полинуть…», «Уста говорять:”Він навіки згинув!..”», «Лісова пісня»
- Микола Вороний «Іванові Франкові», «Блакитна Панна», «Інфанта»
- Олександр Олесь «З журбою радість обнялась…», «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..», «По дорозі в Казку»
- Володимир Винниченко «Момент»,»Сонячна машина»
- Марія Матіос «Солодка Даруся»
Українська література рекомендована на літо
11 клас
1.Микола Хвильовий «Я (Романтика)»
2.Юрій Яновський «Вершники»
3.Микола Куліш «Мина Мазайло»
4.Остап Вишня «Моя автобіографія», «Сом»
5.Осип Турянський «Поза межами болю»
6.Іван Багряний «Тигролови»
7.Олександр Довженко «Зачарована Десна», «Україна в огні»
8.Ліна Костенко «Маруся Чурай»
9.Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»
10.Олесь Гончар «За мить щасті», «Залізний острів»
11.Павло Загребельний «Диво»
12.Валерій Шевчук «Дім на горі»
- Валер`ян Підмогильний «Місто»

Зарубіжна література рекомендована на літо
7 клас
- «Ілля Муромець і Соловей-Розбійник»
- «Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм
Гізборном «Король Лір і його дочки» - Фрідріх Шиллер. «Рукавичка»
- Роберт Стівенсон. «Вересковий мед»
- Адам Міцкевич. «Світязь»
- Вальтер Скотт. «Айвенго»
- Василь Биков. «Альпійська балада»
- Джеймс Олдрідж. «Останній дюйм»
- Олександр Грін «Пурпурові вітрила»
- Едгар По «Золотий жук»
- Артур Конан Дойль. «Пістрява стрічка», «Спілка рудих»
- О Генрі. «Останній листок», «Дари волхвів»
- Герберт Уеллс. «Чарівна крамниця»
- Рюноске Акутагава. «Павутинка»
- Айзек Азімов. «Фах»
- Діана Джонс. «Мандрівний замок Хаула»
- Корнелія Функе. «Чорнильне серце»
Для додаткового читання - Анна Гавальда. «35 кіло надії»
- Агата Крісті. «Десять негренят»
Зарубіжна література рекомендована на літо
8 клас
● Біблія. Старий заповіт (Створення світу. Каїн і Авель. 10 заповідей).
Новий заповіт (Євангеліє)
● Міфи троянського циклу
● Гомер. «Іліада»
● Есхіл. «Прометей закутий»
● Публій Вергілій Марон. «Енеїда»
● Публій Овідій Назон. «Метаморфози»
● «Пісня про Роланда»
● Вільям Шекспір. «Ромео і Джульєтта»
● Мігель де Сервантес. «Дон Кіхот» (1 частина)
● Мольєр. «Міщанин-шляхтич»
● Антуан де Сент-Екзюпері. «Маленький принц»
● Річард Бах. «Чайка Джонатан Лівінгстон»
● Барбара Космовська. «Буба», «Буба: мертвий сезон»
● Марина Аромштам. «Коли відпочивають янголи»
Для додаткового читання
● Юстейн Ґордер. «Світ Софії»
● Марія Парр. «Вафельне серце»
● Ульф Старк. Твори для підлітків
● Сью Таунсенд. «Таємний щоденник Адріана Моула»
● Оса Ган Шведер. «Сни шовкопряда»
Зарубіжна література рекомендована на літо
9 клас
● Джонатан Свіфт. «Мандри Лемюеля Гуллівера»
● Олександр Пушкін. «Євгеній Онєгін»
● Михайло Лермонтов. «Герой нашого часу»
● Оноре де Бальзак. «Гобсек»
● Микола Гоголь. «Шинель»
● Генрік Ібсен. «Ляльковий дім»
● Бернард Шоу. «Пігмаліон»
● Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар»
● Рей Бредбері. «451 градус по Фаренгейту»
● Гарпер Лі. «Убити пересмішника»
● Ерік Сігел. «Історія одного кохання»
Для додаткового читання
● Марк Геддон. «Загадковий нічний інцидент із собакою»
● Барбара Космовська. «Позолочена рибка»
● Крістіне Нестлінґер. «Маргаритко, моя квітко»
Кіноповісті та кіноромани
● Еймі Бендер. «Таємний знак» (США, 2010, реж. М. Аґрело);
● Хосе Рівера, Тім Салліван. «Листи до Джульєтти» (США, 2010, реж. Г.
Вінік);
● Майкл Морпурґо. «Бойовий кінь» (США, 2012, реж. Стівен Спілберґ)
Зарубіжна література рекомендована на літо
10 клас
● Гомер «Одіссея»
● Данте Аліґ’єрі. «Божественна комедія»
● Вільям Шекспір. «Гамлет»
● Ернст Теодор Амадей Гофман. «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер»
● Стендаль. «Червоне і чорне»
● Густав Флобер. «Пані Боварі»
● Федір Достоєвський. «Злочин і кара»
● Оскар Вайльд. «Портрет Доріана Грея»
● Моріс Метерлінк. «Синій птах»
● Ромен Гарі. «Повітряні змії»
● Паоло Коельйо. «Алхімік»
● Мо Янь. «Геній»
● Сью Таунсенд. Страждання Адріана Моула
● Ніл Річард МакКіннон Ґейман. «Чому наше майбутнє залежить від
читання» або «Кораліна»
● Йоанна Яґелло. «Кава з кардамоном»
Для додаткового читання
● Джером Девід Селінджер. «Ловець у житі»
● Умберто Еко. «Ім’я троянди»
Зарубіжна література рекомендована на літо
11 клас
● Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Фауст»
● Франц Кафка. «Перевтілення»
● Михайло Булгаков. «Майстер і Маргарита»
● Джордж Оруелл. «Скотоферма»
● Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти»
● Генріх Белль. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»
● Пауль Целан. «Фуга смерті»
● Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий і море»
● Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами»
● Ясунарі Кавабата. «Тисяча журавлів»
● Милорад Павич. «Скляний равлик
● Хуліо Кортасар. «Менади»
● Таїр Халілов. «До останнього подиху»
● Джон Майкл Ґрін. «Провина зірок»
● Маркус Френк Зузак. «Крадійка книжок»
Для додаткового читання
● Даніель Пеннак. «Усе для людожерів»
● Стівен Едвін Кінґ. «Мораль»
● Альбер Камю. «Чума»
● Патрік Зюскінд. «Запахи»
Крок у майбутнє з ДЮІ!
Вибір майбутньої професії відповідальний крок у житті кожної людини. Наша країна потребує енергійних, інтелектуальних, працелюбних та сміливих професіоналів!
Донецький юридичний інститут МВС України здатний забезпечити державу практичними працівниками Національної поліції України та юристами. Інститут здійснює освітню діяльність у місті Кривий Ріг та місті Маріуполь!
Заклад вищої освіти зі специфічними умовами навчання готує фахівців за державним замовленням освітнього ступеня “бакалавр” на денній та заочній формах навчання за спеціальностями: “Право” та “Правоохоронна діяльність”. На період навчання курсанти денної форми навчання забезпечуються безкоштовним мешканням у гуртожитку інституту, трьохразовим харчуванням, спецодягом за усіма сезонами, медичним обслуговуванням та мають право користуватися бібліотечним фондом інституту, електронною бібліотекою та сайтом дистанційного навчання. Після закінчення навчання, за умови успішного складання державної атестації, усім випускникам присвоюється спеціальне звання та гарантовано 100 % працевлаштування у підрозділах МВС України.
Донецький юридичний інститут МВС України здійснює також ступеневу підготовку на денній та заочні формах навчання фахівців-юристів за кошти фізичних осіб освітніх ступенів «Бакалавр» (на основі повної загальної середньої освіти, на основі освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст», на основі вищої неюридичної освіти) та «Магістр» (на основі вищої освіти не нижче ступеня «Бакалавр») за спеціальностями «Право» та «Правоохоронна діяльність». Юридичний факультет Донецького юридичного інституту МВС України запрошує здобути вищу освіту за спеціальностями «Економіка» та «Публічне адміністрування та управління» на денній та заочній формах навчання.
З правилами й вимогами щодо вступу та з питань оформлення документів звертайтесь до інформаційного порталу Донецького юридичного інституту МВС України www.dli.donetsk.ua, за телефонами приймальної комісії: 0679147454; 0673188076; 0999563108.
Ми чекаємо нових зустрічей з жителями всіх регіонів України на Фестивалях поліцейської та юридичної освіти, а також Днях відкритих дверей, які відбуваються в інституті щосуботи. До нових зустрічей! Обирайте ДЮІ, адже #ТутВартоНавчатись,щобЗахищати!!!